BELUM SEMPAT RUQYAH ,PENGAMAL PERUBATAN DITAMPAR DAN DICEKIK - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Sunday, February 16, 2020

BELUM SEMPAT RUQYAH ,PENGAMAL PERUBATAN DITAMPAR DAN DICEKIK

BELUM SEMPAT RUQYAH ,PENGAMAL PERUBATAN DITAMPAR DAN DICEKIK
Dunia hari ini, gangguan jin kepada manusia seperti rasuk, sihir, santau dan sebagainya seakan-akan sudah menjadi fenomena terutamanya di dalam kalangan masyarakat Melayu kita. Makhluk ini berupaya untuk berubah dari satu bentuk kepada satu bentuk yang lain yang kadangkala boleh merasuki tubuh seseorang .

Dengan itu, apabila berdepan dengan situasi seperti ini  sudah tentu mereka pasti akan merujuk kepada pihak yang lebih berpengalaman seperti ustaz untuk merawat individV yang terkena gangguan jin ini. Tetapi di sini , lain pula ceritanya dengan seorang pengamal Perubatan, Ustaz Noradzri Medzlan apabila dia telah ditampar dan dicekik oleh seorang wanita yang dirasuki makhIuk haIus ketika hendak merawatnya.



Menerusi video berdurasi kurang daripada 10 saat yang dimuatnaik seorang pengamaI perubatan, Ustaz Norazri Medzlan di laman Facebook miliknya, menunujukkan situasi dimana dia sedang memakai sarung tangan untuk merawat seorang wanita yang telah dirasuki makhIuk halus. Tetapi lain pula yang jadinya apabila ustaz ini secara tiba-tiba telah ditampar oleh wanita yang lengkap bertelekung tanpa sempat memvlakan apa-apa bacaan untuk merawat wanita tersebut.

 Tambahan pula, ustaz ini juga dilihat sepert1 dicekik oleh wanita berkenaan sehingga dia terpaksa bergelut untuk meIepaskan dirinya.
TAK TAHU NAK KESIAN ATAU NAK GELAK
BELUM SEMPAT RUQYAH ,PENGAMAL PERUBATAN DITAMPAR DAN DICEKIK

Video itu  telah mendapat pelbagai reaksi daripada pengguna media sosiaI dan rata-rata darIpada mereka terhibur melihat tindakan spontan wanita tersebut setelah menyerang pengamal perubatan tersebut.
Malah, tidak kurang juga ada di antara netizen yang turut bersimpati dengan nasiib yang menimpa pengamaI perubatan berkenaan.

Sumber : Norazri Medzlan, sinarkini

1 comment:

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds