KASIH SAYANG SEORANG AYAH ,TUNGGU ANAK PERGI TEMU DUGA MENINGGAL DALAM KERETA - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, February 5, 2020

KASIH SAYANG SEORANG AYAH ,TUNGGU ANAK PERGI TEMU DUGA MENINGGAL DALAM KERETA

photo: Harian Metro


IBU BAPA ADALAH HARTA YANG PALING BERHARGA BAGI ANAK-ANAK.
Hal ini menggambarkan betapa besar kasih sayang ibu bapa kepada anak-anak.

Bahkan bukan itu sahaja, ibu dan bapa juga adalah insan yang sanggup berkorban apa sahaja demi melihat anak-anak mereka berada dalam keadaan selesa.

MENINGGAL DUNIA DI DALAM KERETA



Berita hari ini daripada Harian Metro apabila seorang warga emas dilaporkan meninggal dunia semasa menanti anaknya menghadiri temuduga kerja.

Mustafa Ariffin, 60an ketika itu berada dalam kereta Proton Wira didapati tidak sedarkan diri di tempat duduk penumpang hadapan oleh orang awam yang ternampak mangsa dalam keadaan mencurigakan dan tidak sedarkan diri.
Menurut sepupu Allhayarham, Mohd Ali Ahmad, 55 dia terus bergegas ke lokasi kejadian setelah dimaklumkan oleh anak Mustafa tentang apa yang b3rlaku kepada allhayarham

SUDAH 3 HARI DEMAM

Difahamkan, mangsa meninggal dunia seorang diri dalam kereta manakala isterinya pergi menemani anak mereka menghadiri temuduga di tingkat atas bangunan Kerajaan itu.

Walau bagaimanapun, allhayarham dipercayai sedang mengalami d3mam sejak tiga hari yang sudah sebelum menemani anaknya menghadiri Temuduga pada hari tersebut.


 Semoga segala urusan Dipermudahkan


Menerusi posting media,  rata-rata warganet telah menzahirkan ucapan takziah kepada keluarga warga emas itu berikutan kehilangan insan yang disayangi oleh mereka.

Mereka juga sempat memberitahu betapa besarnya pengorbanan seorang bapa terhadap akan anak-anak sehingga dihujung nyawa pun masih tetap mendahulukan Urusan anak berbanding kesihatan Sendiri.


No comments:

Post a Comment

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds