IBU HAMIL 5 BULAN DILANGGAR KERETA MAUT DITEMPAT KEJADIAN - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, February 28, 2020

IBU HAMIL 5 BULAN DILANGGAR KERETA MAUT DITEMPAT KEJADIAN

IBU HAMIL 5 BULAN DILANGGAR KERETA MAUT DITEMPAT KEJADIAN


Jakarta - Video menunjukkan detik berlakunya kemalangan maut, tersebar di media sosial.
Mangsa wanita hamil dilaporkan mati dengan bayi di dalam kandungannya.

Kasat Lalu Jakarta Barat AKBP Hari Atmoko mengesahkan kejadian itu berlaku pada hari Sabtu (22/2/2020).

Kes itu telah dikendalikan oleh Satlantas Jakarta Barat dan kini Polis masih menyiasat suspek berkenaan.

"Ya, pelakunya belajar kereta, hanya membawa dua kali kereta," kata Hari Atmoko."Pelaku ibu, mempunyai 3 anak, anak pertama adalah 10 tahun dan anak kembar kedua berusia 8 tahun," tambah Hari Atmoko.

DETIK RAKAMAN CCTV IBU HAMIL DILANGGAR

Kejadian itu berlaku di Gang Madat, Palmerah, Jakarta Barat. Dalam rakaman CCTV tersebut, mangsa cuba menyeberang jalan ke arah sebuah kereta yang dihentikan di seberang jalan.Mangsa hendak menyeberang tujuan untuk datang ke arah suaminya yang sedang menunggu di seberang jalan.Dari arah yang bertentangan, sebuah kereta hitam dilihat merentasi suami mangsa.

Pada mulanya, kereta itu kelihatan diletakkan di sebelah kanan jalan.Tetapi tiba-tiba kereta memandu sangat pantas.Diduga pemandu kereta tersebut tersilap menekan minyak yang disalah anggap sebagai brek.Mangsa terkejut tetapi tidak dapat mengelakkannya.

Tiba-tiba suami mangsa cuba menghentikan kelajuan kereta dengan kedua-dua tangan tetapi usahanya sia-sia sehingga dia sendiri dilanggar oleh kereta tersebut.Isterinya,mangsa dibawa oleh  kereta sehingga terhempap pada tiang elektrik, sementara suami jatuh berhampiran kereta terbabit.

Melalui saksi,Suami mangsa kelihatan emosi dan cuba memecahkan kereta pelaku supaya pelaku tersebut keluar.Diketahui bahawa mangsa  hamil buat kali yang pertama selama 7 tahun perkawinan bersama suaminya.Mangsa maut ditempat kejadian bersama bayinya.

Sumber : detiknews

1 comment:

  1. If you're trying to lose pounds then you certainly need to start using this totally brand new custom keto plan.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and cooks joined together to produce keto meal plans that are effective, suitable, money-efficient, and enjoyable.

    Since their first launch in early 2019, hundreds of individuals have already transformed their figure and health with the benefits a smart keto plan can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto plan.

    ReplyDelete

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds