SAYA SUDAH BERTAHUN-TAHUN MEMELUK AGAMA KRISTIEN,BEKAS ISTERI KERABAT DIRAJA KELANTAN MENGAKU TUKAR AGAMA - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, February 28, 2020

SAYA SUDAH BERTAHUN-TAHUN MEMELUK AGAMA KRISTIEN,BEKAS ISTERI KERABAT DIRAJA KELANTAN MENGAKU TUKAR AGAMA

SAYA SUDAH BERTAHUN-TAHUN MEMELUK AGAMA KRISTIEN,BEKAS ISTERI KERABAT DIRAJA KELANTAN MENGAKU TUKAR AGAMA


Artis Manohara Odelia Pinot akkhirnya terjawab dan membuat pengakuan demi menjawab isu yang berkaitan dengan pindah agama. Wanita berusia 27 tahvn itu mendakwa telah lama memeluk agama Kristian.

Bekas 1ster kerabat diraja diraja Kelantan inI baru mengvngkapkan agama yang dianutInya sekarang, karena 0rang-orang di sekitarnya selalu menutupinya.


SAYA SUDAH BERTAHUN-TAHUN MEMELUK AGAMA KRISTIEN,BEKAS ISTERI KERABAT DIRAJA KELANTAN MENGAKU TUKAR AGAMA


Ia barv mengungkapkan keyakInannya yang dianvtnya sekarang, keranaa orang-orang di sekitarnya banyak yang membuat andaian palsu terhadap dirinya.

“Sesetengah orang yang mengaku sebagai ahli keluarga saya di luar sana telah mengeluarkan kenyataan palsu bagi pihak saya mengena1 agama saya,” tulis Manohara dalam posting di Instagram, Khamis (2/27/2020).

SAYA SUDAH BERTAHUN-TAHUN MEMELUK AGAMA KRISTIEN,BEKAS ISTERI KERABAT DIRAJA KELANTAN MENGAKU TUKAR AGAMA

Sebenarnya Manohara svkar membuat pengakuan ini, kerana menurutnya soal agama ini terlalu privasi. Namun rata-rata netizen terus mendesak dirinya untuk mendadahkan agama yang dianvti.


“Saya seorang Kristian dan telah bertahun-tahun lamanya!,” katanya.

Manohara juga tertanya-tanya mengapa isu agama masih dibahaskan dalam masyarakat Indonesia, sedangkan Indonesia sebvah negara yang mempunyai kepelbagaian kavm dan perpaduan ini harus diteruskan.

SAYA SUDAH BERTAHUN-TAHUN MEMELUK AGAMA KRISTIEN,BEKAS ISTERI KERABAT DIRAJA KELANTAN MENGAKU TUKAR AGAMA

Manohara Odelia Pinot (lahir Manohara Odelia Manz di Jakarta, Indonesia pada 28 Februari 1992) adalah model Indonesia. Dia memegang kewarganegaraan dual Indonesia dan Amerika dan berasal dari campuran keturunan Bugis dan Caucasian Indonesia. Beliau berkahwin dengan Putera Kelantan Malaysia Tengku Muhammad Fakhry Petra pada 26 Ogos 2008.

Sumber : Monahara Odelia

1 comment:

  1. As reported by Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 kilos less than us.

    (And really, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING around "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    CLICK this link to find out if this easy test can help you find out your real weight loss possibilities

    ReplyDelete

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds