LINDA JAFAR TERKENA SIHIR BUATAN RAKAN SEPERJUANGAN,HAMPIR SEBULAN SAKIT - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Wednesday, February 12, 2020

LINDA JAFAR TERKENA SIHIR BUATAN RAKAN SEPERJUANGAN,HAMPIR SEBULAN SAKIT

LINDA JAFAR TERKENA SIHIR BUATAN RAKAN SEPERJUANGAN,HAMPIR SEBULAN SAKIT


PENYANYI TERKENAL dan usahawan Linda Rafar mendedahkan situasi keadaan dirinya yang sedang menanggung kesakitan akibat terkena sihir .Lebih menyedihkan Linda Rafar telah disihir oleh orang yang dikenalinya.

Linda berkata, dia akan selalu berasa sangat gatal dan badannya serta dinaiki bintik-bintik merah.

"Saya sekarang ini sebenarnya tengah sakit.

Selepas bertanya kepada vstaz .Sihir tersebut dihantar melalui angin.

“Sebelum ini saya sudah pergi ke hospital untuk berjvmpa doktor.Keputusan,Doktor memberitahu bahawa saya tidak sakit apa-apa .Ubat pom telah makan tapi tak ada kesan m@sih lagi sakit”

"Bila tibanya waktu maghrIb saja badan akan jadi merah-merah. Dah nak hampir sebulan saya tanggung rasa gatal sangat.

"Kalau saya tanggalkan solekan ini  pada muka saya,orang akan nampak perbezaan. Muka saya cengkung jer.

LINDA JAFAR TERKENA SIHIR BUATAN RAKAN SEPERJUANGAN,HAMPIR SEBULAN SAKIT
"Kebelakangan ini berat badan saya turun banyak. Dia bvkan kurus tapi kecut macam makan diri. Suami saya pom perasan dengan keadaan diri saya.

"Ustaz maklum bahawa individu yang hantar itu adalah rakan seperjuangan. Saya juga macam ada syak la seseorang ni..

"Buat masa ini saya belvm berubat lagi.Sekarang saya lawan balik, banyakkan dengar ayat suci Al-Quran. Kita tak boleh duduk diam," katanya.

Linda ditemui ketika majlis pelancaran koleksi tudung jenama sendiri, LR Hijab yang diadakan di Putrajaya Marriott Hotel semalam.

Dalam pada itu, Isteri kepada Aktor Syed Aiman turut melvahkan ketidakpuasan hati terhadap individu yang menyimpan perasaan tidak senang hati kepadanya sehingga 
melakukan perbuatan terkutuk itu.

"Kenapa mesti ada perasaan tak puas hati dengan orang lain sehinggakan t3rgamak berkelakuan sebegitu?
 
"Saya nak k1kis perangai keji tu tpi orang lain ada je masih buat.
 

"Sepatutnya k1ta kena lebih bersikap p0sitif. Itu kan yang terbaik," ujarnya lagi



Sumber :Gempak



No comments:

Post a Comment

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds