PENGATURAN SEMULA POLITIK BAKAL MENGGEMPARKAN NEGARA - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 24, 2020

PENGATURAN SEMULA POLITIK BAKAL MENGGEMPARKAN NEGARA

PENGATURAN SEMULA POLITIK BAKAL MENGGEMPARKAN NEGARA


TERKINI,berhubung kemungkinan pengatvran semula politik mungkin bakal menggemparkan negara, semalam, masih belum berakhir dan isu berkenaan dijangka berterusan pada hari ini.

Ia susulan daripda beberapa program dijadvalkan berlangsung, harI ini, antara lain Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, dan suaminya yang juga Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dijangka menghadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah, di Istana Negara pada jam 2 petang 24/2/2020.

PENGATURAN SEMULA POLITIK BAKAL MENGGEMPARKAN NEGARA

Selain itu, DAP sebagai satu daripada partI komponen dalam gabngan Pakatan Harapan (PH), turut dilapor akan mengadakan mesyuarat tergempar susulan perkembangan polItik terbaru itu di ibu pejabatnya di ibv Negara pada hari ini.

Semalam telah berlaku beberapa pemimpin utama pelbagai parti politik kerajaan dan pembangkang hadir pada satu mesyuarat khas dan tertutup di sebvah hotel di Petaling Jaya, mencetuskan tanda tanya mengenai tujuan mesyuarat itu diadakan.

Selain itu, beberapa mesyvarat berasingan diadakan membabitkan beberapa parti politik di tengah-tengah desas-desus berhubung kemungkinan pengaturan semula landskap politik negara.




Pemimpin parti terbabit bagaimanapun mengvnci mulut mengenai inti pati perbincangan pada mesyuarat tertutup di ibu negara dan Petaling Jaya yang menarik perhatian media.
Terdahulu, UMNO mengadakan mesyuarat majlis tertinggi khas selama dua jam bermula jam empat petang semalam di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) turut mengadakan mesyuarat khas di ibu pejabat parti di Menara Yayasan Selangor, Petaling Jaya, dipengervsikan oleh Pengerusinya, Tun Dr Mahathir Mohamad (PM) yang enggan mengulas apabila Perdana Menteri berusia 94 tahun itu diserbv ketika menInggalkan premis itu dan mampu melambaikan tangan sahaja.

Beberapa Ahli Parlimen dari parti politik di Sabah dan Sarawak jvga mengadakan mesyuarat di ibu negara.



Selain itu, suasana di Istana Negara sibuk dengan banyak kenderaan dilihat memasuki istana sejak jam 5.30 petang, sesetengahnya bersama p0lis pengiring. Kenderaan berkenaan dilihat meninggalkan istana kira-kira dua jam kemudian.

Anwar pada satu majlis di kedIamannya di Bukit Segambut, malam tadI, berkata pihaknya sedang menunggu maklumat mengenai apa yang beliau anggap sebagai satu percubaan menubuhkan sebuah kerajaan baharu.

Sumber : Bernama , Astro Awani

1 comment:

  1. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    More than 160000 women and men are losing weight with a simple and SECRET "liquids hack" to burn 2lbs each night as they sleep.

    It is very simple and it works on everybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Take a glass and fill it up half the way

    2) Now follow this awesome hack

    and become 2lbs skinnier the next day!

    ReplyDelete

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds