TINDAKAN BIADAB IBU PELAJAR MENYURUH USTAZAH MERANGKAK DI LANTAI - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Tuesday, February 25, 2020

TINDAKAN BIADAB IBU PELAJAR MENYURUH USTAZAH MERANGKAK DI LANTAI

TINDAKAN BIADAB IBU PELAJAR MENYURUH USTAZAH MERANGKAK DI LANTAI

Cikgu adalah merupakan ibu bapa untuk anak murid di sekolah.Tugas sebagai seorang gurv bukanlah hal yang mudah kerana ia mempunyai tanggungjawab yang besar untuk mendidik anak-anak murid supaya menjadi insan yang berguna terhadap diri, kelvarga, masyarakat dan juga kepada negara.

Hari ini,melihat satu video yang tular di media sosial mengenai seorang ibu biadab datang ke sekolah dan menyuruh ustazah merangkak mengelilingi kelas di hadapan dengan anak-anak murid disebabkan sakit hati melihat anaknya did3nda di sekolah adalah sangat biadap dan melampavi batas.


BIADAP SEORANG IBU BILA BERBUAT MACAM NI DEKAT SEORANG USTAZAH




Sebenarnya, denda murid-murid adalah satu perkara yang biasa jika tidak menyempurnakan kerja sekolah dan melanggar peraturan sekolah. Hanya itvlah cara sebenarnya untuk mendidik anak-anak korang menjadi insan yang berguna dan berwibawa.

Cuba kita bayangkan kalau korang dekat tempat cikgu itu.Bgaimana perasaan kita?Hanya Allah sahaja yang tahu. Diharapkan ibu yang merakam kejadian ini dapat membuat permohonan maaf terhadap ustazah-ustazah di sekolah itu sebelum apa-apa tindakan selanjutnya akan diambil.

Sumber : Facebook

No comments:

Post a Comment

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds