VIDEO ALIFF SYUKRI BENGANG DAN MARAH LAGUNYA TIDAK TERCALON DALAM AJL34 - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, February 10, 2020

VIDEO ALIFF SYUKRI BENGANG DAN MARAH LAGUNYA TIDAK TERCALON DALAM AJL34

Walaupun selalu dihina kerana mempunyai “suara sumbang” dan video muzik lagunya mengutip banyak DISLIKE, Datuk Seri Aliff Syukri tetap mengharapkan lagu-lagunya layak ke Anugerah Juara Lagu (AJL).Tapi malangnya nasib tidak menyebelahinya.



Semalam telah berlangsungnya FINAL AJL 34  @kan tetapi tidak ada satu pun lagu nyanyian Aliff tercalon di dalam AJL meskipun di peringkat awal Muzik-Muzik 34.

Apa kekurangan lagu saya?berbanding dengan yang tercalon





Menerusi video di Instagram, Aliff meluahkan rasa sangat kecewa dan tidak puas hati mengapa pihak Juri AJL tidak memilih lagunya.
Pernah mengeluarkan beberapa lagu sebelum ini dengan pelbagai Genre, Aliff berasa sedih dan sungguh terkilan kerana bakatnya seakan tidak dihargai di negara sendiri sedangkan suaranya sedap dan lunak. Malah lagu-lagu yang dihasilkan setanding dengan lagu daripada penyanyi tersohor seperti Anuar Zain dan Siti Nurhaliza.




Suara memang tidak sedap dan sumbang

MaIangnya, luahan itu mengundang pelbagai kritikan dan kecaman daripada netizen. Mereka mengatakan suara Aliff memang sumbAng dan tidak mempunyai bakat sebagai penyanyi




Mungkin tiada rezeki untuk Aliff tercalon di pentas besar seperti AJL. Teruskanlah berusaha untuk memperbaiki mutu nyanyian dan menghasilkan lagu yang lebih baik di masa hadapan.Semoga Datul Aliff dapat mengeluarkan single barunya lagi.

SUMBER: BeutifulNara

No comments:

Post a Comment

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds