Balu Abam minta hentikan Pelbagai kontroversi,Doakan yang Terbaik - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Sunday, February 23, 2020

Balu Abam minta hentikan Pelbagai kontroversi,Doakan yang Terbaik

Balu Abam minta hentikan Pelbagai kontroversi,Doakan yang Terbaik


SELEPAS pelbagai kontroversi melibatkan dirinya, Nurhidayah memohon agar diberikan ruang kerana beliau masih didalam tempoh iddah iaitu selepas kematian suaminya iaitu arwah Abam Bocey 

Perkara tersebut telah disampaikan menerusi kiriman whatsapp yang disampaikan oleh wakil beliau.

” Assalamualaikum saya mewakili balu arwah memohon ampun dan maaf buat masa sekarang dia tidak memegang telefon dan sedang menjalani tempoh iddah. Sama-sama doakan yang terbaik buat diri beliau dan anaknya, Hamzah. Maaf sekali lagi dari kami” Tulisnya.

Baru-baru ini masyarakat telah dikejutkan dengan pendedahan Nurhidayah yang mendakwa dilarang dan dihalau oleh pihak keluarga arwah membabitkan harta peninggalan dan tidak diberikan kereta untuk menghantar anak ke hospital.


Malah, pendedahan yang dibuat olehnya ketika  Live di facebook dan instagram Dato Aliff Syukri  ternyata telah mengundang kecaman dan sekaligus kontroversi sehingga mengguris hati pihak keluarga arwah Abam terutamanya Ali puteh.

Terdahulu, Alitelah  tampil membuat permohonan maaf secara terbuka terhadap Nurhidayah diatas tindakan beliau yang dianggap sebagai melampau kerana memuat naik status yang kurang enak di media social sehingga menggelarkan balu abam “Binat..g”

Balu Abam minta hentikan Pelbagai kontroversi,Doakan yang Terbaik


Walaubagaimanapun, diharap dengan permintaan daripada pihak Nurhidayah dapat meredakan kembali isu berkaitan harta peninggalan arwah Abam dan sedikit sebanyak dapat meleraikan kontroversi yang melanda.

Sama-sama kita doakan isu ini dapat diredhakan secara baik dan diharapkan warganet berhenti mengencam mereka dan jangan mengeruhkan lagi keadaan isu ini.

Sumber : Harian Metro


1 comment:

  1. If you're looking to lose fat then you absolutely have to start using this brand new tailor-made keto meal plan diet.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and professional cooks united to develop keto meal plans that are efficient, painless, cost-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in early 2019, 100's of clients have already completely transformed their figure and health with the benefits a great keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto meal plan diet.

    ReplyDelete

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds