"PERKATAAN TAUBAT TIDAK SESUAI UNTUK SAYA ,BUKAN SAYA LAKUKAN JENAYAH"Dato Aliff Syukri - BERITA SENSASI

BERITA SENSASI

MEDIA BERITA HIBURAN/VIRAL/ARTIST/POLITIK

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Sunday, February 23, 2020

"PERKATAAN TAUBAT TIDAK SESUAI UNTUK SAYA ,BUKAN SAYA LAKUKAN JENAYAH"Dato Aliff Syukri

"PERKATAAN TAUBAT TIDAK SESUAI UNTUK SAYA ,BUKAN SAYA LAKUKAN JENAYAH"Dato Aliff Syukri

Datuk Seri Aliff Syukri,Usahawan terkenal tampil menjelaskan isu sebenar apa yang terjadi berhubung video yang menampilkan balu Allahyrham Abam Bocey barc-baru ini.

Menurut Aliff Syukri, kedatangannya ke rumah Siti Nurhidayah Mohd Ali sebenarnya hanyalah sekadar menziarahi dan kesemua soalan yang dituju sudah mendapat kebenaran pihak berkenaan.

“Orang kata saya suka-suka jer muat naik video, tapi saya telah pun minta kebenaran.”

“Ketika buat live, isteri arwah tahu. Video yang dimuat naik di Facebook juga telah minta kebenaran. Jadi tiada istilah nak laga-lagakan sebab saya pun tidak tahu cerita.

“Saya juga ada bckti dan video tersebut,” katanya melalui instagram strory semalam.

Sementara itu menerusi Harian Metro, Aliff  menyatakan perkataan taubat yang ditujukan kepadanya oleh pelawak, Ali Puteh semalam, adalah sangat tidak sesuaI.

“Perkataan taubat itu tak sesuai untuk saya. Saya bukannya merompak dan merogol orang. Saya tidak fikir pertemuan dengan Nurhidayah adlah satu kesalahan besar. Malah, saya tidak menjangka perkara ini boleh mencetuskan pelbagai kontroversi.

Statement Dato ALiff Dan Ayu Terlajak Kasih 


 “Sebenarnya, antara mereka sudah wujud konflik. Cvma, kehadiran saya membuatkan Nurhidayah nak bercerita perkara sebenar,” katanya.

Difahamkan, Aliff bakal mengadakan satu sidang medIa khas esok bagi menjelaskan lebih lanjvt mengenai kemelut ini.


Terdahulu, lsu berkaitan Ali puteh dan kakak iparnya itu tercetus apabila Nurhidayah mengeluarkan satu kenyataan menerusi video salvran YouTube Aliff Syukri.

Kenyataan berkenaan menyebabkan Ali yang memat naik posting berbaur emosi di laman sosial Instagramnya.

Walaubagaimanapun, Ali telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Siti Noorhidayah dalam satu sidang media Jumaat lalu.

Namun, pada masa sama, Ali bertegas meminta supaya Aliff Syukri berjumpa dengan ibunya dan memohon maaf.

Sumber : Harian Metro , Dato Aliff Syukri

No comments:

Post a Comment

BERITA TERBARU

Popular Posts

PropellerAds